Tuesday, January 18, 2011

piece of ART

tadaa.. haha! ini adalah antara cara anda untuk express kekreatifan anda untuk melukis.. amacam terer x?? [itu bukan saya yang buat] upload jak dekat mana-mana.  Urmm.. ada satu lagi yang best... aktiviti yang agak berfaedah untuk dilakukan ketika berdekatan dengan pasir.. @ pantai.. selain dating astafirullah... nama aktiviti tersebut adalah art sand ..



Bermula dengan sejarahnya iaitu pembinaan istana pasir oleh kanak-kanak riang. . .  seni ini di perkembangkan lagi dengan pembinaan yang lebih complicated dan expresi seperti  wahah! woO! subahanallah..  aiseymen! @ gney ndak nya molah tok?? secara aotomatik akan kedengaran.. Art sand juga terdapat dalam bentuk story telling , di mana anda memerlukan medium persembahan dan pasir halus lagi lembut..

secara asasnya art sand dalam bentuk ini , membolehkan pengkarya bercerita melalui lukisan pasir yang berubah-ubah .. best!  try aa untuk isi masa lapang.. heheh
mungkin info mengenai seni ini tidak berapa jelas untuk anda so.. google la sendiri dan type http://sandfantasy.com  atau layari youtube.
 ilustrasi hellboy

No comments:

Post a Comment