Monday, March 14, 2011

Utopia

Ahhhhhh… lapa ku tidak menjenguk mu wahai blog..  [orang slalu cakap wahai blog kesayangan, tp gla apa sayang an blog?? Ceeit x paham ku]  okeyh2 apalaa cool bebeh, awal2 dah emo..  baru baru nih aku da bli magazine utopia .. GEMPAKSTARZ oyeah.. salu aku bli klik… tp utopia gempak gak ..  bole tahan.. majalah2 nih kureng skit bg aku.. kalo komik salu aa bantai.. bederet dkt rumah.. termasuk doremon, tp dah stop dah bli doremon sbb saya dah berenti angan2..  ah, sebelum melalut semakin jao mengenai doremon, bebalik kpd utopia.. yg aku bengang laa.. da satu muka surat bahagian asitopia pasal oh my lady .. eiiiit jngan aa sla paham … drama tu mmg aa best.. THUMBS UP utk park young soo [aiseyh , macam pro jk ingat dia pnya pengarah drama] aku tau pun sbb da tulis kt situ aa..  Cuma masalahnya, da skit slek informasi  kat dalam column nih.. dia tulis kat situ choi siwon adalah merangkap leader group suju… ado ado.. mana ada wey…. Lee teuk aa leader group.. x tau la klu ak misunderstood kah apa, tapi mengikut kefahaman dan kewarasan aku , mmng ditulis choi siwon leader group…  utopia 15/mac bli aa klu x caya..  sian lee teuk ..  okeyh,. Mungkin kesilapan penulis ketika membuat research.. bukan nk malukan sapa2 laa, tp sbg pengajaran… sebelum keluarkan sebarang informasi kita sendiri perlu buat kajian yang betul2 kaw pnya lah.. apa2 pun utopia mmg best, bnyak info dunia hiburan..  contest pun banyak.. siap bagi  iphone lagi tuk sapa menang.. solan pnya la kacang .. siap terang2 lagi bagi jawapan.. cukup tentang itu yee .. sudah tutup cerita..
Tadi saya tengok rancangan lime rencah lime rase [lima rencah lima rasa] haha chef dia pnya dialek pnya la best.. lagipun dia masak pun cool.. mka dia pun ensem..  tp, entah pa bangsa encik chef tu aa kacukan cina ngan ong pteh kali.. tp, mmng best tengok dia masak.. siap buat stunt lagi.. suma benda di dihayun.. rancangan nih setiap hari selasa , waktu pagi.. pukul 10 @ 9.. ah lupa suda ado.. tp, duduk aa depan tb waktu pagi slasa sambil lipat kain ka hapa ka.. adala rancangan nih muncul kat Tv3.. 



No comments:

Post a Comment