Saturday, April 21, 2012

monologue

   a Happy SUNDAY everybody  


lalalallaalala Ahad datang lagi... maka berakhirlah cuti hujung minggu ku. Oh tidak, bertapa aku tidak suka rasa ini. Esok akan bermula lagi hari baru iaitu hari isnin. yaaahh semua orang tahu selepas hari ahad adalah hari isnin. tapi takpalah dah tulis pun.

Apa yang aku lakukan sepanjang hujung minggu 
WELL let me tell the story yeh.. hujung minggu ini aku tak lakukan apa apa sebarang aktiviti yang best pun. Oooo amatlah kesal sekali rasanya. heish... mengapa aku tidak menghargai masa masa yang berlalu.. oh amat pilu hati ini.. 
tsk tsk

 Tapi aku sempat ambik gamba   

cantik:kalau anda perasan ada awan bentuk hati 
yang ni aku kurang faham, signboard punya lah besar tp
masih gak buat
                                     
after rain 
                                     


ondaway balik kolej next semester aku masuk ward nih
tengok org bersalin
harap aku tak pengsan

aku ambik sembunyi2 takut pak guard nampak

 beautiful sunset  
begitulah berakhirnya cuti hujung minggu ku.. heh btw esok aku akan start clinical dekat klinik. Office hour bertugas mksudnya dari pkul 8am smpailah 5 pm .. hope great experience are waiting there.. 
tata

No comments:

Post a Comment