Saturday, February 12, 2011

loooong night. . . . .

I know very well that i'm selfish
everyday i'm in a meaningless time
I hate the part of me that find you bothersome
even though I'm smiling today, I secretly lose myself
don't avoid me even if i cheat on you
even if I forget you , don't forget me
often when I don't call or text
or if I'm with someone else 
And our eyes meet , then only look at me....
aicey aicey. . . 
huhhhhh... mlm ni akan jd mlm yaaang saaaaangat laaaa panjang, sebab kopi yang aku minum agak sedap~berkrim~smooth~and strong  0_0 jadi mata saya tidak bole tutup loooo.... well, nak cita skit ~ saia ada minat satu olang nie.. hua hua hua lame................
lantak ah, blog ak.. yala salu ak crita an org len confom dicucuk dilontar dibaling di di di ahhhh.. tolong laaa.. sbg seorang manusia yg betamadun dan besahsiah tinggi ~ menghina minat seseorang itu adalah agak kurang sopan dan menyakitkan hati.. yala, even x tahu crita hujung pangkal pun.. show a little interest aaa skit.. ect: owwww... ya pun dah kira oke aa.. walaupun tidak berapa digalakan.. am i have to begging you all about this?? ceeeeeiiit tolong aaa... saya bukan merayu beb.. but i love if you take it as a warning.. dan satu lagi.. taste setiap org beza kan.. so jngn laa komen ikut taste sendiri.. mungkin dia pelik ka telebih santek ka.. but who cares .. just be a good listener.. mungkin ada yang msh tidak menyedari, atau tidak sedar diri..  [huh relax men] sometimes kalau dah x thn ngan org yg berciri-ciri di atas nih.. " saia buat benda yang sama balik dekat dia looo.." coz I believe action speaks louder than words.. dulu slalu aa.. ada jak prkara yg saya kurang minat .. terus jak cakap depan2.. sorry kepada yang terlibat.. saya akan lebih perbaiki diri[cermin diri] haih... but that's me.. ada org yang boleh menerima teguran.. dan ada yang agak keras macam mug kopi saya.. gigit bole rongak oww.. yang keras tuh, saia cuma buat benda yg sama dengan dia.. kalau dia terasa, syukur laa.. massage yg saya cuba sampaikan success wuuhoo.. maaf kalau saya agak berkasar disini.. atau tika bersama anda.. i just dunno how handle my emotion correctly.. mala tesasul molah org sakit ati.. naaa you know i didn't mean that.. i just dunno how to express it.. and truthfully "sorry", is the hardest word and it wont slide easily through my lips.. but to let you know.. it always echoing in my heart.. haiya,  i knew my English is bad maaa.. and i never score it my exam.. English seems really hard for me to digest.. and of course one of the reason why i drop my est subject.. hado, subject itu susah sangat.. dah empat subjek sains yg len x dapat catch up.. bila dah drop, baru ringan sikit bahu.. sebab dalam kepala dah sempit sangat, so yg lebih letak atas bahu..
crita lama udah2 aaa.. 2011 , saya akn perbaiki english saya.. sambung apa yang tertinggal di 2010.. wish me luck..      


note:  i like him

2 comments:

  1. Phl slua heechul bisak?(heechul nk nmanya?hahahah)
    weh,boh emo weh,mn ko mk emo join aku skres tgn k besi remote kntrol keta nk pth ya....

    ReplyDelete
  2. heechul yaa stress juak .. tp xpat skeres tangan sbb bole caber an plastic surgery.. so nya kerat sluanya jak..

    ReplyDelete