Wednesday, April 20, 2011

oh my school !

hari  ini sungguh bosan.. 
tapi, menurut i luv Islam yang aku baca , kita tidak seharusnya berasa sedemikian kerana orang yang berasa bosan itu tidak mempunyai matlamat dalam hidup.. 
. . . . . . . . 
no wonder laa 

so , untuk mengelakan ak tergolong dalam golongan tersebut, i decided to go blogdrifting yea!! ada ka istilah blogdrifting?? naaahh sapa kisah.. 
puihhhh.. punya la cantek bog orang lain, mak ai..
ttiba ak rasa rendah diri yang teramat sangat.. sangat.. sangat
tapi yang menakutkan bila baca sesetengah komen org yang baca blog tu aa..
ranking number 1
awak perosak bahasa 
ranking number 2
jangan la gedik, malukan org bertudung
ranking number 3
saya dah bri link kat awak follow saya juge..


ahhh, seriously aku takut lepas baca... harap benda macam tu tak jadi dalam blog nih.. yang number 3 tu ak pun rasa nak mual skit..
rasa nak delete blog pun ada.. 
tapi takpa blog ini wujud sebab aku takut jadi orang yang takda matlamat..  
yala kalau tulis diari mana bole letak gamba yang bole bergerak
lagipun facebook dah mkin tak best skarang...
asal baca news feed conform ada orang putus cinta
sakit belakang laaa.. tengah makan laa.. 
aku bukan tak suka .. cuma sakit mata aku..
aku pun kekadang buat gak.. 
cuma skarang dah kurang skit..

aku x tahu nak bagi nama apa post nih .. 
aku ada google camna nak cari interesting topic for blogging.. 
tapi aku tak paham sbb dia tulis bahasa Inggeris 
so aku buat random laa memandangkan aku suka show nih..
maafla kalau anda rasa ditipu dengan tajuk entry ni.. aku cuma ikut tips blogging ja..
read the content , not the title
: by me

1 comment: