Friday, April 29, 2011

PAPA recipe (cafe)


Setelah hampir lima juta tahun , akhirnya aku betemu kembali dngan broadband ku yang menghilangkan diri.. 
dan pada masa yang sama barulah aku ada masa nak update benda nih.. 
dalam masa kebosanan yang teramat sangat akibat ketidakjumpaan broadband aku.. aku pun 
trus ambik kputusan angkut kawan aku untuk jalan jalan cari makan..
ah ......
knapa ku rasakan ayat ku berbunga-bunga di sini...

entahlah : keanehan ini slalu terjadi 


oh yaa.. 
memandangkan  hanya 15 minit  yang diperlukan untuk sebuah kancil mengelilingi bandar ini..
bandar?? [pekan rasanya term yang paling sesuai]
tapi signboard cakap bandar..
ahh.. so, banyangkanlah takda tempat yang best pun untuk menghiburkan hati..
aku pun pandu laa pegi papa recipe..
kebetulan ada kawan sama skola kerja dekat situ..
apa lagi mari serang sama dia..


tengah tengah duduk dalam cafe nih.. smpat laa snap curi curi..
nasib bos dia kluar makan dekat restoren lain..
aku smpat pinjam tandas cafe nih sebab sakit perut..
akibat makan ais krim ..
jngan slah paham.. ak makan aiskrim dekat kedai lain..


kawan yang aku suka hati angkut  , bawa dia jalan jalan..
bila dah balik baru ingat , lupa nak snap depan cafe nih.. antara menu yang aku 
lahap aritu :
wantan [nama blakang lupa dah]
dengan aik..
nama dia pun aku lupa.. hahaah


selepas hujan ada pelangi : aku malu nak ambik pic sndiri


No comments:

Post a Comment