Tuesday, May 3, 2011

pili bomba bocor pagi-pagi

aku..... entahlah kenapa aku tetiba rasa lapar ..
di pagi hari yang hening... 
patutkah aku makan cheese puff itu lagi...?

ah tidak... hari ini aku berubah.. aku nak makan benda lain..
ah.. mee sedap yeah.. 


pada masa yang sama .. aku d kejutkan dengan bunyi aih yang mencurah curah..
dengan gaya tersendiri aku pun pegi menyiasat ...
heh.. rupanya pilibomba depan rumah aku buat hal.. tetiba ja ntah .. air mencurah curah..
macam mana nih.. ----> mak bapak dua dua pegi kerja..
haiyo haiyo.. 
so ak decide nak call makcik ak kat sblah.. 
damn ... ak tak tau pulak apa number tlepon jiran ak..
heish..
baru ak sedar .. bertapa cuai nya ak.. lpas nih.. ak mintak suma number yg ak knal..

tetiba ada pekerja aaaaa.. mungkin pekerja pili bomba.. [ak tak tau  diorang dri syarikat mana] 
diorang datang sbb mkcik ak dah call awal awal..
pffft.. akhirnya..
rumah ak damai kembali..
sekarang barula ak bole menikmati mee sedap.. 


No comments:

Post a Comment