Monday, May 16, 2011

SPA separa perubatan interview


Hari nih tibalah masa yang ditunggu-tunggu iaitu temuduga separa perubatan
aku memang tunggu hari ni sangat sangat sebab 
aku nak benda ni cepat habis 

kira nak tulis pengalaman pertama interview la nih
nak tulis title macam tu rasa macam 
karangan darjah 3 pun ada
ish ish

okeh okeh terus kepada tajuk utama 
macam biasa aku datang awal ke tempat berlangsungnya temuduga
bila dah sampai aku nampak
dah ramai yang datang lagi awal dari aku
aku tak kenal sapa sapa
so aku terus duduk sebelah sorang fellow yang baik ati nih
nanti nanti la aku crita pasal fellow yg baik ati nih 

ahh : tanpa membuang masa aku tulis sajalah solan yang penemu duga bagi kat aku
okeh

1. please introduce yourself 
2.mana satu awak nak pilih antara jawatan yang diberikan?
3. mengapa tak masuk matrikulasi
4. mak bapak awak guru, kenapa tak hantar pegi icats@nursing school yg lain
5.kalau saya tawarkan awak jururawat nak?
6. apa yang membezakan pangkat jururawat
7.kalau dihantar pegi pedalaman misalnya nak?
8. mengapa florence nightingale begitu popular
9. bila harijururawat sedunia
10. 24 bahagi 3?
11. sila terangkan mengapa kami perlu mengambil awak sebagai warga jabatan kesihatan
12. ada apa apa soalan yang awak nak tanya

well well well rasanya tu sajalah yang aku ingat
seriously aku tak study sangat pasal nursing nih =.=
sebab aku target jawatan lain
isk isk

apa apa pun aku dah cuba sedaya upaya jawab yang termampu
kepada jasmin tq sebab beri tips 

perasaan aku lepas keluar dari bilik temuduga:
ak tak suka sangat sangat dengan pnemuduga dari SPA tu
penemuduga dari pihak hospital baik hati
aku rasa hampa.. sangat
kalau hujan time tu mesti rupa aku cun 
ngam dengan mood
aku rasa lapar yang teramat sangat 
sebab dah pkul satu
aku tak sarapan pagi tadi
tapi aku harap sangat ini temuduga yang terakhir dalam hidup aku
ak tak suka jawab soalan
dan itu adalah satu fakta  

 anim is leaving .. she's not in a good mood right now 
 but she promise to blog a great news 
 in the next post 






No comments:

Post a Comment