Friday, May 27, 2011

aku dah mask U

 halu halu eveybody
 hado hado mata aku sekarang dah sama sepet ngan budak chinese
 tapi aku nak update jugak 
Wuuhoo.. cita cita klasik nak pegi menara gading akhirnya tercapai.. oyeah oyeah alhamdulillah.. aku skarang dah pegang diploma kesihatan persekitaran fakulti sains kesihatan.. dekat mana?
alaa nanti nanti la ak bagi tahu..
sebab kuliah belum mula pun..

orentasi orentasi :
apa yang aku dapat dari orentasi?
1. hormat senior
2. punctual
3. senyum tige.. ^^
4. suma PM (pembantu mahasiswa) baik , dedikasi dan bertanggingjwb belaka
5. first time tengok ramai laki pakai baju smart smart
6. punyalah besar kampus.. aku selalu sesat
7. kaki aku melecet 
8. hp aku ada tergores sikit isk isk
9. lense aku hilang sebelah.. heish sungguh cuai
10. start esok mesti beli makanan sendiri
12. esok pegi kampung budaya 
13. aku tak balik cuti gawai
14. tadi aku makan pizza keke
15. jaoh owww jalan nak pegi kedai.. dalam sejam
16. cuti ni nak dfta kursus dan mcm mcm lagi 

okeyh okeyh adoi .. kesian post nih.. aku terpaksa buat singkat2 ja sbb 
kalau aku teruskan komfom mata aku tak boleh bukak esok..
okeyh okeyh 
aku nak tdo dulu..
nanti nanti aku update lagi
bye bye

aku nak tengok KBS ... 
tapi dekat sini mana ada tv
isk isk


No comments:

Post a Comment