Sunday, May 15, 2011

proud to be O+


Ooooyeah.. hello everybody ^ ^ 
baru baru ni ak buat medical check up complete urine test , x-ray , tinggi berat suma lah..
aku nak update benda nih lepas ak check up aritu.. sebab excited sangat sangat 
a.k.a jakun
tapi tetiba blog buat hal.. 
so, ak update laa arini.. 
^ ^

seterusnya.. memandangkan aku x tahu blood type aku apa sejak lahir, aku pun mintak
la dengan Mr. doctor tu untuk test blood type skali..
aku pernah cuba tanya ngan mak ak apa jenis darah aku..
beliau cakap dia punya darah A , bapak aku punya darah B
jadi darah aku sepatutnya C
muka aku masa tu xda reaksi sebab tak lawak pun =.=
sebab tu lah bila aku tahu blood type aku sekarang rasa happy sampai boleh terbang
wuuhoo !

daannnn  blood type aku selamanih adalah O+ yea yea 
antigen D
part tu aku kurang paham.. nanti aku recall sub bio

aku bangga darah o sebab o baik hati boleh derma sesuka hati..
darah o adalah darah yang paling baik sekali personalitinya di jepun
darah o slalu dikaitkan dengan pemimpin 
darah o terlalu confidence dengan diri 
bla bla bla
dan banyak lagi..

antara perkara lain yang ak detect masa medical check up:
aik kemih rasa suam
bila nak ambik x-ray mesti pakai bju yg disediakan .. tanpa pkaian dlam
cek darah sakit sikit
tulang belakang aku ada bengkok sikit
itu saja.. 

oh oh tempat hospital @ klinik terpaksa aku rahsiakan
sebab Mr. Doctordia bukan 
hensem puun
kekekekeke
silly flame keke

No comments:

Post a Comment