Sunday, May 8, 2011


haiyoh haiyoh 
 keadaan aku lebih kurang la bersamaan dengan blue bug di atas..
and YES itu seekor bug berwarna biru

why??
Aku pasti 110% kamu suma bukan kisah pun knapa aku macam nih..
ceeeeeeeiiit.. bagus tak perlu tulis apa apa.. heish..[monolog]
apa apa pun haiyah skarang banyak aa benda nak urus..
siap buat list to do lagih..
haiyoh..

tp kita mesti positif..
take it slowly bebeh..


sebenarnya aku binggung .. tp xlah teruk sangat..
aku dapat matrix 
ak pun dapat uitm
interview akan datang..
ak x tau nak plih mana..
bpk suruh amk uitm, sbb dia yakin ak main2 dkt mtrx ..
ahh.. xpa lah uitm punn jadilah..
sekarang ak rajin tengok berita.. keke
takut aku pengsan x dpt jwb interview nanti.. =.='' 

let me introduce you : this is green devil ^^ 
he likes to eat chicken 




No comments:

Post a Comment