Friday, July 8, 2011

"Distance never separates two hearts that really care, for our memories span the miles and in seconds we are there. But whenever I start feeling sad, because I miss you, I remind myself how lucky I am to have someone so special to miss."


hi helllo ! ^_^

satu hari di hari raya ... ak terkenang pada si dia... lalallalalalaalala..... owww oww bila lah lagi nak cuti raya ... aku nak balik ..
oyeah... skarang aku dah masuk kolej kejururawatan 
haiyahh.. disiplin
disiplin dlm segalanya mesti ada 
makan pun mesti disiplin
mesti semua mesti disiplin supaya dapat jadi manusia yang berguna...
yeeeeaaahh...

taaaaaapiiii.... tulah masalahnya.. aku nih tak lah disiplin sangat doe.. deeehhh
sad sad 
hari hari aku sedeh..
harap aku dapat la mendisiplinkan diri 
utk menjadi nurse yg sejati
yeah
ceh
tengok luka kaki tercabut pun belum 
dah semangat ak nih
haaaiyaaah
macam mana lei....

tapi semua org dkt sini peramah
baik baik
pembersih
cantek
dan semua nya perempuan adala sikit encik encik 
seriously.. ak tak pernah masuk skola semua perempuan
dan aku tak pernah senyum banyak sangat dalam satu hari
yeah
lepas nih aku boleh la awet muda 
senyum selalu 
^_^

oh oh.. aku tak boleh la sebut dekat sini nama kolej
tak payah laa..
tak payah laa.. 





No comments:

Post a Comment