Sunday, June 12, 2011

Vintage style Photography

    Don't drown the man who taught  you to swim  "

Yeah.. lama aku google nak carik quote nih.. 
apa apa pun aku dalam dilemma sekarang.. <----- ak cilok ayat kwn ak jap..
sebab dalam dunia nih tak bleh ada plagiarism 
ak dilemma sebab bak kata pepatah diluah mati mak ditelan mati bapak
cuma mak ak tak involved pun dalam dilemma ak nih..
aku tak tahu nak pilih mana satu
atau lebih jelas aku mmng takda pilihan pun..
syg laa nak tinggalkan member2 dkt sini
suma dah kamceng 
suma baik baik
senior pun sporting
classmates pun bukannya ramai...
kami pun suma dah mcm 
sedara mara 
dah
heh apala nasib..
tapi ak mesti ekot cakap bapak aku.. ak takut nak bantah
tak.. ! ak tak takut pun nak bantah
cuma ak malas aa..
ekot jk laa..
aku kan anak yg baik... tsk tsk tsk
aku tak nak bagi benda nih clear dulu.. tunggu surat datang baru ak announce okeyh ^_^
      
  Find something you love to do 
and you’ll never have to work a day
 in your life.

seriously.. course aku sekarang nih pun dah macam best sngt sngt
ak sayang nak tingggal..
kwn sebilik ak macam mana??
harap dia ada teman utk makan sama2 
dia salu belanja aku ais
*dia salu beli ais dekat dewan makan utk tambah dalam aik minum.. tapi 
mkcik dewan tu salu bagi dia banyak sangat*
so ak pun tumpang sekaki lah..

Don’t waste a minute not being happy. If one window closes, run to the next window — or break down a door

yup.. ^_^ i'll try my best
besides.. this is what my dad want me to do
and i wont regret it
b'cos i have faith to him (Alllah the almighty)
i'll just go with the flow..
^_^




aku memang suka dengan vintage style photography  warna dia suma pastel
aku harap ak bleh beli camera yang harga beribu ribu tu.. =.=
bila ak dah kaya nanti aa..
aku dah cuba edit sendiri... cummmmaaaaaaaa...
aggghhh 
aku tak pro laa..

No comments:

Post a Comment