Saturday, June 11, 2011

missing U


Hiak !!! hello hello did anyone miss me?
I miss everyone
i miss gabba gabba 
who is gabba gabba anyway ?? nehh i wont tell U -__-


Btw .. aku bukan takda masa nak update blog.. cumaa ... maluu .. 
ceeeehhhhh anim malu ???? haktui .. haha
seriously ..  aku malu 
  besides that ----> aiseh sukati jak aku letak kata hubung kah kah
Miss Affina merangkap pensyarah ak ni suggest..
why don't you start a blog 
yey !
but please try to use English..
tteeeeeettttt  huhhh...
yes miss i will 
.
.
.
.
 try my best  

tapi aku.... alaaa  introduction warna hijau dekat atas tu cukup laa kaann
heish.. at least aku dah cuba sedaya upaya penat lelah 
keringat aku untuk tulis dalam english
aku bukan tak suka bahasa nih..
aku tak benci sama dia..
cuma aku tak pandai guna
ok ok enough ! yeeeeerrrr 

semenjak dua tiga menjak nih.. aku nak citer sikit perihal room mates aku.. nih.. bukan nak 
mgumpat ka apa..
cuma mereka suma cute cute belaka 
ada yang suka sangat lagu retro melayu aa.. lagu yang aku pun tak tahu zaman apa ntah..
tapi aku layan gak..
yang sorang lagi minat dgn nasyid 
heish part nih aku tak minat skit..
bukan apa.. tiap kali dia bukak nasyid ... tiba tiba bilik nih jadi suram
sedih aaaa denga nasyid 
silap haribulan dngan ak ak skali meraung dlm bilik nih...
tsk tsk tsk
hidup di perantauan mmg menyedihkan..
 malam tadi lepas maghrib ak chill dekat bilik tv .. hahahahaha
sampai pagi 
ak rasa nak angkut tv tuh dlm bilik.. sebab dia ada KBS
keh keh
dan atas sebab permintaan ramai gak lah aku tengok 
buat pertama kalinya 
AF 9 
ceeeeiiit baru aku tau diorang final esok..
heish.. bukan aku kesah pon..
dan aku baru tau juga yang AF nih adalah yg last..
lepas nih dah tak da dah AF AF 
WUUHOO ^_^
jngn mare.. ak bukan tak sokong industri music mesia..
aku sokong..  yeah  
aku suka heliza 
aizat 
bob
faizal tahir <-------- eh dia bukan AF meh??
yuna and Qi
adibah nor
libresse??
ak guna stayfree--> wangi ^_^


i need to cut my hair...... but only gabba2 knows how to do it..
dammit 





4 comments:

  1. bulih kaliah..datang kau ke sini..aku mau gunting rambut

    ReplyDelete
  2. jau bha kamoo dekat pulau... saya tidak pandai berenang bhaa.. -__-

    ReplyDelete
  3. itulah kau..dulu tidak mau belajar berenang di kulam..adeh2

    ReplyDelete
  4. adeeyy.. kulam itu ada ikan kaliah.. sumpak karang kana gigit lauk..

    ReplyDelete